onsdag 1 maj 2013

Tacksam

Idag känner jag så mkt tacksamhet.
Tacksamhet över ett nytt fräscht år och vilken början det har varit !!!
 
 
MEN det jag är så mest mest tacksam över, (och jag vet att jag är tjatig) är ju såklart min sambo som ställer upp på vått och tort både ang den tiden och pengarna man lägger ner. Aldrig aldrig ngt knussel. Älskar dig !
 
Vi har ju tre barn varav två små, 4,5 och 6,5 och webshoppar med massa timmars jobb jag lämnar bakom mig, varje gång jag åker iväg på ngt !

Tacksam över att jag har dubbelt med bästa föräldrarna, mina egna och svärföräldrar som också hjälper till och håller hushåll och firman rullande

Tacksamhet över min underbara träningskompis som funnits där i många år, hållt i mig när jag många ggr varit såå nära att  verkligen blåsa omkull och falla hårt.

Känner också stor tacksamhet över alla härlig hundmänniskor jag lärt känna och finns i mitt liv mera och mera. Känner mig så mtk starkare tack vare Er, och allt annat som skulle gjort mig svagare tidigare år och även nu, liksom kuffas undan av allt detta. Även om många av er, bor så långt bort och man inte träffas så ofta, men facebook finns och ja..bara helt underbart vilket stöd man kan få

Tacksamhet över Nuvarande Sponsor som ser till att mina hundar är fräscha och på hugget och till kommande sponsorer som snart blir klart !
 
Känner tacksamhet över Bästa kennelmamman till Jänta och alla härliga valpköpare jag lärt känna, och ser nu verkligen fram emot en härlig kennelhelg (som min underbara sambo väljer att följa med på, trots han vet att jag håller på med hundarna hela dagarn och han troligtvis får kämpa med två helt underbara (OBS läs syskonkärlek när den är som BÄST..typ*hark*)
 
Tacksamhet över Talangtruppen med Jänta  och 2:a reserv till LydnadsSM med Lowa..så häftigt
 
Tacksamhet över mina helt två underbara rottweilers som passar som handen i handsken i våran familj
 
Lev väl och för första ggr av många hundår, har jag en helt annan känsla, jag börjar faktiskt tro lite på mig själv!
 
och jag hoppas verkligen inte att jag glömt någon nu .i så fall är jag tacksam över Er också !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar